Maandag 28 juli en dinsdag 29 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu Maandag 28 juli en dinsdag 29 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu

Maandag 28 juli en dinsdag 29 juli

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

28 juli: Op naar Las Vegas! Het is zo'n 500 km rijden met een fikse regenbui onderweg. Ik moet zeggen, dat reizen met een camper echt ideaal is met kinderen!

Uiteindelijk rijden we met onze RV op de Strip.... Het is even zoeken naar de juiste parkeerplaats voor de camper, voordat we voor 3 nachten kunnen inchecken in Ceasars Palace. Een bizar groot hotel en we hebben een mega kamer met dito badkamer.

29 juli: Je zal je verjaardag maar kunnen vieren in Las Vegas: it's me!!! Lekker dagje bij het zwembad gehangen en eind van de middag wandeling gemaakt over the Strip en wat geshopt

  • 30 Juli 2014 - 10:56

    Arjan:

    Geweldig mooi toch zo'n reis. Het is net of ik er zelf weer ben. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne reis verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Fam.

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4064

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: