Woensdag 30 Juli en donderdag 31 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu Woensdag 30 Juli en donderdag 31 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 Juli en donderdag 31 juli

Door: Mariska Trommel-Koese

Blijf op de hoogte en volg Fam.

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Woensdag 30 juli:
's Ochtends een rondje forum shops in het hotel gedaan. Dit zijn dus de winkels die bij het hotel horen. Je moet je voorstellen, zoiets als de Koopgoot in Rotterdam, maar dan 4x zo groot. Het is maar goed dat de meiden niet 15 jr. ouder zijn, want dan zouden ze wel raad weten met papa zijn creditcard. Nu zijn ze tevreden met een ijsje!!
's Middags weer lekker in het zwembad gezeten, om vervolgens in onze hotelhotel een schuimparty te houden.. We hebben de knop van de bubbels gevonden, daarbij een drupje badschuim.
's Avond een rondje reuzenrad gedaan: de Linq highroller (550 feet hoog). Fantastisch uitzicht over Las Vegas en omgeving.

Zitten we later op de avond in de McDonalds, zitten er gewoon Nederlanders voor ons, achter ons en naast ons. We worden nog aangesproken door een echtpaar dat al 50 jr. in de buurt van San Diego woont en het erg leuk vinden om weer eens Nederlands te praten. Ze raden vooral aan om naar Sea World te gaan, wat we natuurlijk ook van plan zijn!

Donderdag 31 Juli:
Vanmorgen hebben we onze camper weer opgehaald en vertrekken we richting Palm Springs. Een rit van 400 km, we twijfelen nog of we toch niet langs de Hoover Dam zullen rijden, maar dat is nog eens 150 km erbij. De Grand Canyon hebben we ook niet meer bezichtigd, we waren van plan om dit met een helikoptervlucht vanuit Las Vegas te doen, maar Aimée weigert resoluut om in een helikopter te stappen (dat was in Nederland al zo….). Daar komt bij dat zo'n vlucht voor 5 personen op 1200 dollar uitkomt en met een bustour ben je ook aardig wat geld kwijt en ben je 10 uren op pad. Daar zullen we dan maar een andere keer voor terug moeten komen ;)
Al met al waren we pas om 17.30 uur op de camping in Desert Spring. En warm….. om 23.oo uur nog 37 graden.

• 02 Augustus 2014 - 07:04

Barbara Van Tiggelen:

Wauw, wat een bijzondere reis!! Geniet er nog lekker van!
    Groetjes bar

• 02 Augustus 2014 - 08:43

Tijn Dietvorst:

Hier 'n berichtje van tijn: ik ben jaloers op jullie. Op dat chique hotel en ook op die grote pizza. Kunnen jullie mij niet even komen halen?