Zondag 27 juli - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu Zondag 27 juli - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu

Zondag 27 juli

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Fam.

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Visalia

Op naar Sequoia National Park! Staan we met de camper bij de ingang, blijkt deze toegangsweg niet geschikt voor campers van 30 feet of groter :( Op naar de andere ingang dan maar, maar deze is wel weer anderhalf uur rijden. Ik wil graag die sequoia bomen zien, dus vooruit. We nemen de 245, de 245 is een prachtige route, als je met de auto bent.....

Met een camper van 30 feet is het regelmatig billen knijpen met al dat bochten werk en hier en daar een ravijn..... Cornelis kan zo aan een tweede carriere als vrachtwagen- of buschauffeur beginnen ;) Uiteindelijk is het 2 uur rijden, maar zijn we in King's Canyon National Park aangekomen.

Leuke route gelopen naar de General Grant Tree, de op twee na hoogste sequoia in de wereld. Onderweg heel veel eekhoorntjes gezien. Britt is de beste eekhoornspeurder van ons allemaal!

• 30 Juli 2014 - 21:22

Samantha: