23 en 24 juli - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu 23 en 24 juli - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu

23 en 24 juli

Door: Mariska Trommel-Koese

Blijf op de hoogte en volg Fam.

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Mariposa

Zo, hier weer even een berichtje van ons! 23 juli nog een ochtendje in San Francisco doorgebracht. Helaas geen ritje meer gedaan met een cable car, stond een véél te lange rij….. 's Middags onze RV opgehaald, wat de komende 19 dagen ons huis zal zijn.

Nou Anne Marie Trommel je hebt helemaal gelijk, het reizen met een camper kost veel tijd. We waren pas 's avonds om 21.30 uur op onze camping. 5 uren over 217 km!!!

24 juli een dagje doorgebracht in Yosemite valley: prachtig natuurpark en de kinderen hebben heerlijk gezwommen in een riviertje. Bij terugkomst op onze camping bleek ons plekje te zijn vergeven aan anderen, %@$@!^& .
Wat bleek we hadden door onze late aankomst de vorige avond niet ingecheckt, wel stond er toen netjes op welke plekje we moesten staan, dus dan wordt je plekje vergeven aan iemand anders.
Leermomentje voor ons, oh nee correctie leermomentje voor mij ;)
Gelukkig was er nog een ander plekje beschikbaar……pffff.

Straks vertrekken we weer naar Yosemite valley voor een wandeling en morgen gaan we naar Visalia.

xx

• 25 Juli 2014 - 20:38

Anne Marie:

Ziet er goed uit! Konden jullie geen groter campertje vinden?
    Dikke kus van mij.

• 25 Juli 2014 - 20:42

Samantha:

Haha wat n mega camper!! Gelukkig weer n verhaaltje...ma was al ongerust ;)

• 25 Juli 2014 - 22:04

Judith:

Wat leuk zeg dat jullie daar vakantie vieren! Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    Heel veel plezier nog!

• 26 Juli 2014 - 00:24

Marije:

Super om te zien/lezen! Winnebago? Wij houden wat dichterbij vakantie met de twee kleine meisjes. Net aangekomen op Terschelling! Enjoy!! Live verslag op neven- en nichtendag ;-)?