USA 2014: 21 juli - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu USA 2014: 21 juli - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fam. Trommel - WaarBenJij.nu

USA 2014: 21 juli

Door: Mariska Trommel-Koese

Blijf op de hoogte en volg Fam.

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Op maandag 21 juli zijn wij vanaf Schiphol vertrokken voor onze rondreis door Zuidwest Amerika. Onze vlucht naar Houston duurde 10 uurtjes en de kinderen hebben zo wat alle films bekeken die er waren: Lego de Movie, Rio 2, Frozen etc. Bij de bagageband in Houston vroeg Aimée zich nog wel af of opa Piet zich misschien nog in één van onze tassen had verstopt…..

In Houston moesten we 2 uren wachten voor onze vlucht naar San Francisco en de kinderen begonnen toch wel een beetje moe te worden, want het was 23.oo uur Nederlandse tijd. In het vliegtuig vielen ze alledrie gelijk in slaap. Uiteindelijk lagen we om 03.00 uur Nederlandse tijd op bed in ons hotel in San Fransisco.

• 23 Juli 2014 - 08:14

Marisca Visser:

Wat leuk om zo een reisverslag bij te houden.
    Ik ga jullie volgen.
    Heel veel plezier en geniet van een geweldige vakantie in Amerika!